2010-12-1

Inlägget idag blev lite sent jag vet men du vet vad dom säger, bättre sent än aldrig ^^

Jul på Liseberg med mor, moster och kusin idag. Det var första gången i mitt liv, tror jag, som jag var där. Sjukt mysigt man ville ju bara köpa upp allt, men fick hålla hårt i plånboken men jag kunde inte hålla mig ifrån en söt liten kubbig tomte, som dom hade sänkt ner priset på för han hade tappat en knapp, jag tyckte så synd om honom, så, så blev det.
Kan inte hjälpa att tänka att han lever på natten och varje natt blir han ännu ledsnare för att alla hans vänner i hyllan får åka hem med familjer som ser jättelyckliga ut men nu är han glad för att han äntligen har fått en familj som älskar honom även fast han saknar en knapp.  <3

Min vän Astrid har en blogg som visade den här låten, blev helt kär i den speciellt efter att man har sett Tyler i One Tree Hill, han är sjukt snygg där (men han är en bitch men det struntar vi i tycker jag)! bara så att alla vet!
Tyler Hilton – Have Yourself A Merry Little Christmas

Här har ni även en länk till Astrids blogg som är as mys! :D


Puss och kram, nu blir det film <3


Kommentarer
Postat av: Astrid

Älskar dig för att du bryr dig om en tomte med en knapp. <3

2010-12-02 @ 18:55:24
URL: http://peaceandlove-astrid.blogspot.com
Postat av: Linda

Åh, va kul att du har blogg!!! Måste läsa ikapp.

Tack för igår.

De flesta av bilderna fick jag låna mina blev inte alls lika ljusa och fina trots att jag försökte redigera.

Lycka till med proven. Kram linda ♥

2010-12-02 @ 21:07:30
URL: http://blogg.amelia.se/blogoholic/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0