2010-12-13

jag vet har ingen fantasi när det gäller rubriker så då blir det på detta viset.

Jag har prov imorgon men jag känner jag har inte pluggat tillräkligt eller joo det har jag men det är bara massa siffror som blandas i huvet på mig, vet inte in eller ut just nu (glömde till och med att jag redan lagt in ett inlägg idag), sen så är jag faktiskt sjuk och det är nog anledningen till att det inte går så bra för mig när det gäller matten (ååh jag är ju så formell, enligt mig). Så nu har jag bestämt mig att nee jag ska inte göra prov imorgon så jag får vänta till nästa buffertdagen (en dag i skolan som tillägnas åt till att göra prov som man missat).

Nu ska det sovas lite till
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0