2010-12-18

Det är nu 6 dagar till julafton och nu börjar tjaffset, bråket, diskussionerna och stressen. Inte för mig dock.
Jag önskar bara att vi kunde ta det lugnt dagarna innan julafton utan att tro att alla har skyhöga förväntningar för vad det blir för mat, julklappar och allt annat. 
Snälla, förstå att jag inte kommer bli besviken på vad dom köper eller inte köper, jag klarar mig utan julklappar. 
Jag skulle inte bry mig om vi äter spagetti med köttfärssås på julafton och äter resterna dagen efter.
Snälla, förstå att jag inte är fyra år längre och tror på tomten. 
Det jag vill är att alla ska må bra, att alla är tillsammans, att vi har en lugn och trygg familj. 
Men kan inte få allt, I guess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0