2010-12-2 HEKTISKT!!

Jag vill först be om ursäkt till Klara och Alice för att jag försvann på deras teaterföreställning, men jag hade varit inställd på att den bara var en timma men den var typ 2 och en kvart eller nåt så jga hann bara första akten vilket var synd, speciellt eftersom jag hade betalat 50 spänn och tro mig det är mycket!
 
var i skolan till klockan halv sex eller nåt, vi hade teater tills typ då ^^ men nu äntligen känns det som att vi kommer någonstans och det är ju bra eftersom premiären är på måndag... det går säkert... bra..

Imorgon kommer tre av mina bästisaar (:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D) och dom stannar hela helgen så vi ska mysa gärnet och ta det lugnt hela tiden, men teatern vill va jobbig så jag måste ha en tre timmars övning på lördag förmiddag men det struntar vi i :D!

Igår tittade jag aldrig på film, det blev att test konstnärs kunskapen istället, och resultatet blev bättre än vad jag väntat mig så här får ni en liten titt ;) hihi (dirrrttyy) ;)


och jaa, det är taget från min webcam så det behöver ni inte säga nåt om ^^


Puss på er kompisaar :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0