2010-12-22

Det är dan före dan före dopparedan.
Det känns bra faktiskt men jag stör mig lite på att det heter dopparedan.
Har ni någon gång doppat sånt där bröd i nått jäklans korvspad, det är inte gott. Brödet förlorar hela sin charm.
Det bara hänger som en död fisk och droppar ner på min tallrik så då är man ju tvugnen att hämta en ny tallrik. Shit, sådana problem jag har. Men håller ni inte med mig?
Samma sak med spettekaka, det smakar ju ingenting (tror jag, har faktiskt inte smakat det men man kan ju gissa sig till det).
Nu ska jag sluta klaga och gå och lägga mig. Det blir julstädning för hela slanten imorgon så då måste man vara pigg som en nötkärna! Klä granen ska vi göra också, denna julen kanske jag får vara med att klä granen. Det brukar annars vara mina duktiga bröder som får göra det. Dom har väl känslan, eller nått. Dom gör i alla fall inte så att alla julgranskulorna hänger på samma ställe så det kanske är bäst jag låter the masters do their magic.  
Puss på er! <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0