2010-12-9

Förlåt, att mina uppdateringar suger men jaja...
Jag har blivit sjuk, världens sämsta timing jag vet. Vi har föreställning på föreställning denna veckan. Senast som igår kom jag hem kl 21 från skolan... Idag hade vi bara en, det var skönt även fast jag nästan dog bakom scenen.
Vi har ett stort svenskaprov imorgon, kanske sagt det innan men vem bryr sig, jag får lite småpanik när jag inte har en aning om alla olika fromer av verb! Men det ska nog gå, hoppas vi.

Om ni inte visste så ÄLSKAR jag GLEE. jag följde första säsongen slaviskt men missade andra så blev sjukt glad när jag såg att den började visa den igen kl 4 på 4an igen! fast den lckan försvann när jag kom på att jag inte kommer hinna hem innan 4 typ någon dag :( är det någon som vet om man kan se det någon annanstans?

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0