2010-30-12

Nu är det bara två dagar kvar på heeela året.

    Detta har gjort:

  • Träffade några av mina nya klasskamrater på intagningsprovet till teaterlinjen på Fässberg.
  • Hade ett jobbigt halvår.
  • Mina vänner hjälpte mig.
  • Kom in på teaterlinjen på Fässberg.
  • Flyttade till Göteborg.
  • Hade ett ensamt lov.
  • Såg The twilght saga Eclipse.
  • Blev kär i Jacob Black ännu en gång.
  • Började på Fässberg.
  • Blev kär i min klass.
  • Jönköping.
  • Såg Harry Potter and the Deathly Hallows.
  • Blev kär i Ron ännu en gång.
  • Jullov.
  • Julafton. <3
  • Filmer.
  • Jönköping.

Vilket tråkigt liv jag har ^^ haha nej då. Det var ett bra år. 

Är ni nöjda med erat år?

Puss <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0