förlåt.

Jag ber om ursäkt för att jag är en sådan bitterfitta idag men jag har mensvärk, ont i huvudet och ryggen (hela ryggen inte bara där mensfan vill spöka och trycka eller va fan den gör).
Det är mest min mor och far som har fått vara min spottkopp idag och ibland går jag lite för långt, jag ber om ursäkt ännu en gång. Men det ska jag säga imorgon till dom, för nu är jag för tjurig och arg för att jag glömde bort att jag ville se Vann Helsing och för att mamma och pappa är så fruktansvärt otekniska.
Tex:
Mamma: *kommer in i rummet* är du allt för tjurig eller kan du hjälpa pappa, han säger att tv inne i vardagsrummet inte fungerar den heller (mammas tv fuckar)?
Jag: *stor suck och går ut i vardagsrummet ser att pappa sitter och trycker lite på knapparna på fjärrkontrollen*
Mamma: sluta tryck nu och låt Hanna hjälpa dig.
Jag: *ser att Pappa är inne på Guide* Du måste skojja. Kom jag in hit bara för att hjälpa dig att trycka på BACK?! Det står ju till och med BACK på knappen!
Pappa: Men jag ser ju inte. 
Jag: *trycker på back, går in till mitt rum och smäller igen dörren*

Förlåt, det var jobbigt men mest roligt igentligen om jag inte hade varit sur hade jag skrattat länge. 
Förlåt.
Förlåt.
Förlåt.
Och jag säger förlåt till alla andra framtida månader som jag inte kommer vara den snällaste och roligaste personen ni känner. 

Nu ska jag lugna ner mig med en kopp té eller kanske oboy.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0