Happface.

Dagen har varit perfekt.
Min mamma är konstig så hon klipper sig fortfarande sig i Jönköping och vi flyttade där ifrån för dryga halvåret men det var bra denna gången för då kunde jag åka med och hälsa på min gamle vän Evelina. Jag åkte dit och väckte henne, där hon låg halvnaken i sin säng och sov, med present och kramar (hon fyllde 16 år igår lilla pluttan, säg grattis nu alla!!!!!). Vi kollade på Rädda Willy 3 och skrek lite tjejigt varje gång Jesse slängde lite sexigt med håret och trust me han gör det ofta! Vi åkte även ner till staden och jag köpte ett par öronhängen för ynka 60 kroner och en foundation och för att skryta lite så fick jag den för 323 istället för 645 :D jag tycker om mellandagsrea.

Nu är jag hemma och tänkte ladda ner Planet 51 på OnDeamand boxen med lite godis och kanske lite julmust om den inte är allt för avslagen. Det är ju ändå lilllördag.

Puss på er. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0