2010-11-29

Nu är man hemma efter en finfin dag i skolan. Har inte behövt frysa rumpan av mig för en gångskull, det var faktiskt uppfriskande och... (jag har ett ord på tungspettsen men det kommer verkligen inte fram, fan).
Jag älskar mina klasskompisar, dom får mig må så bra och glömma bort allt dumt. Sen så är det ju vissa som inte riktigt vet hur man är bland folk och speciellt vad man säger till folk men det är ju en annan historia ;).
Men nu ska man försöka plugga till ett hemskt jobbigt kultur- och idéhistoriaprov, känns bra, väldigt bra...
Förhoppningsvis så hinner jag se klart på AVATAR ikväll, hihi. Ja, jag tycker om den filmen.

Puss och kram. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0