2010-11-30

Det är en dag kvar, EN dag till första december... okej, det kanske inte känns jättekonstigt, det känns mer konstigt att första advent redan har varit och det är första december... imorgon... Det måste ni hålla med om, faktiskt, eller...? 

Ett ord hatar jag, alltså verkligen hatar, prov. Sepciellt när det är imorgon och man har pluggat sådär en halvtimma totalt. Blääää, men nu är det faktiskt tvunget att se på Paradise hotel. Har varit lite slapp med det på sistone men det ska ändras på. Jag tycker det var sjukt surt att Erik åkte ut, han var ju min favorit, men det var jävligt tur att Emanuel kom tillbaka annars vet jag inte vad jag hade gjort. Så det bli nu en kopp glögg (mitt finfina té får vänta tills imorgon) och en clementin ooooch purhapse ett äpple också, vem vet.

Puss och kram. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0