En tjej kan väll drömma.

Min dröm.                                                                                                                                      

Han ställer sig upp ur soffa och går mot datorn. Jag blir lite rädd, ångrar han sig? Vill han inte vara här längre?
I'll be seeing you börjar spela i högtalaren. Han ler mot mig med sitt söta sneda leende. Dansa med mig, säger han och sträcker ut en hand. Hjärtat dunkar som en tickande bomb i bröstet på mig. Vi dansar lugnt, så lugnt att vi nästar står still. Hans hand på min rygg är varm och bestämd. Hoppas att han inte känner hur min puls har samma energi som en duracellkanin. Jag tycker om dig, viskar han och stannar upp. Hans blick flackar neråt men han ler ändå med sitt underbara leende som man inte kan annat än le tillbaka mot. Han tittar tillslut rakt in i mina ögon och kysser mig lätt. Vi fortsätter dansa, låten är på repeat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0