...

Jag har idétorka. Jag vet liksom inte längre vad jag ska skriva för att göra er intreserade. Hmmm.. jag såg en film igår som var väldigt konstig, det var en skräckfilm. Tror jag. Den handlade om en grupp människor som skulle spela in en porrfilm MEN... det går inte riktigt som dom hade tänkt sig. En penis typ mördar alla som går i deras väg. Det var en film jag aldrig trodde jag skulle se, men med trevligt sällskap så var det faktiskt ganska roligt. Ett gott skratt fick man i alla fall. Det kanske var lite intressant?

Jaja, jag ska snart åka till min kära vän Fia som är sjuk idag, så jag tänkte komma med lite chokladbollar till henne så hon mår lite bättre. Sedan blir det träning för min del. Ki Box med Ebba.

Förresten så är resan till Gran Canaria bokad. Den 17 mars far jag iväg. Jag ska bli brun. Brunare än Astrid är mitt mål.

Åh jag måste ju länka en låt, Vincent – Baby Hurricane. Den är nice.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0