Estudiar, estudiar.

Mumford & Sons är ett väldigt bra band. Det är nog mitt favorita band. Deras senaste skiva Sigh no more är så sjukt bra. Varenda låt är underbar. Sångarens röst är den coolaste ever och det bästa är att det likadant live. Dom sjunger engelsk folk-rock. Bli inte skrämda nu, ge dom en chans. Ni kommer inte ångra er. Jag lovar. Underbart.

Mumford & Sons – Sigh No More


Nu blir det pluggeliplugg. Det ska faktiskt bli roligt. Jag tycker om att lära mig nya saker. Och jag tycker inte att man ska klaga så mycket på att man har läxor och prov. Det är bara då och då det blir lite jobbigt. Så istället för att klaga på det gör det bästa av situationen. :) Jag ska ta till mig av dom här orden för jag har nog inte gjort det den senaste tiden. Så se upp, espanska y inglés här kommer jag! :D 



Jag hade tråkigt och jag tänkte att jag inte har lagt upp några bilder på sistone. ^^

Puss <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0