gnälldag.

Idag och typ hela förra veckan har varit gnälliga mest från min sida men jag ska vara ärlig, det var lite gnäll från mina vänner också men det är okej. Det jämnade ut sig. Jag ska nu dela med mig av mitt underbar gnäll.

Jag har JÄTTEont i magen.
Jag har ont i mina knän.
Jag måste välja tio olika individuella val tills imorgon.
Jag är trött men orkar inte sova. 
Jag har gjort en paj som inte var så god.
Jag har inte tränat på jättelänge.
Jag vill göra CHOKLADBOLLAR men jag vet att jag kommer få ännu mer ont i magen om jag gör det.

Jag vet att jag klagar på att jag inte har tränat och sen vill ha choklad men that's how i roll biatch.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0