hej igen.

oj då. Det var ganska länge sen jag bloggade senast men jag mår bra och livet leker. Jag är trött dock. Jag borde sova men känner att jag inte vill men ska göra det i alla fall. 

Det har varit en trevlig dag idag. Förlorade i bowling med familjen, var på stan med min vackra vän astrid, träffade min andra vackra vän ida som jag inte har träffat på jättelänge och hennes, förövrigt, väldigt söta (snygga), pojkvän, jag gick på bio med min tredje vackra vän Ebba. Bara så ni vet så var det INTE någon rangordning här utan jag vill bara att ni ska veta att ni har snygga (vackra) vänner.

Nu ska jag sova. Godnatt. Imorgon blir det teater. Det är några från teater treorna som har satt upp Familjen Bra. Det ska bli spännande och se.

Puss <3

Just det, jag ska ju lägga in några bilder från mobilen men det orkar jag inte göra nu, gör nog det imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0