20110104

Idag blir det storstan för mig och min vän Ebba. Vi ska... jag vet inte riktigt vad vi ska göra där, men det blir mys i alla fall! En sak ska jag göra, jag ska köpa en julklapp tiiiiill TOVE! barabambambamBAM! (min vän, men det kanske ni förstod) Jag ska nämligen åka till jönköping imorgon och träffa både den ena och den andra men en utav dom är Tove. Så ni vet.

En sak till, det är heeeeelt okej om ni vill följa min blogg genom bloglovin, där ser ni direkt när jag har gjort ett finfint inlägg som det här. Ni går bara in på den här (tryck på "här") sidan, skaffar ett konto och söker på min blogg (hanneyhoney.blogg.se, om ni hade glömt ;) )  That's how you do it! :)

Love to you all! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0