20110105

Jag har varit i stan idag med Ebba och jag köpte en freebra, hoppas bara att får någon användning för den ^^.
Nu ska jag och min bror titta på Upp. Jag tror det är kanske fjärde gången på en månad. Men den är bra så det är okej. Min bror har nämligen inte sett den, jag blev lite chockad och sprang och hämtade den.

Jag ska bara lägga fram lite kläder nu för det hade jag glömt tänkte inte på att man måste ha kläder med sig när man åker till Jönköping. hehe

Puss på er! Hoppas ni får en underbar sista vecka på lovet. För det ska jag se till att jag får. <3


Mina tjejer och min tjejs pojkvän ^^ han fick va med på ett hörn också, för så snäll är jag ;).
Bilden är tagen från vår klassresa på Skaftö. En resa jag aldrig glömmer.  
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0