är det inte underbart.

är det inte underbart att lyssna till Oskar Linnros, Daniel Adams-Ray och Parken en hel dag.
Medans jag gjorde detta, förutom längta till sommaren så mycket att man helt seriöst tro att det är grönt ute och 20 grader varmt i skuggan, så städade jag i min käre garderob (franskt ord, det konstaterade jag, astrid och sofia igår) och vet ni vad, jag hittade ett par jeans som jag aldrig har använt, och dom är sjukt snygga också, men jag såg storleken och jag är rädd att jag inte längre kan få på mig dom, ska jag trotsa min inre röst och chansa mitt glada humör med att testa dom? vad tycker ni?  


Kommentarer
Postat av: Kusin-Linda

Jag älskar Annie Hall. Tröttnar aldrig på den.

Kram ♥

2011-01-15 @ 18:02:57
URL: http://blogg.amelia.se/blogoholic/
Postat av: Astrid

Oskar Linnros är min framtida man. <3

du är bäst, vacker och underbar!

2011-01-15 @ 18:18:50
URL: http://peaceandlove-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0