En bra dag, igår.

Det var en höjdar dag igår, förutom att jag var tvungen att plugga massa så jag inte kunde följa med och titta på mina underbara klasskompisar när dom rockade på meeths igår.
Min bror kom hit i förrgår.

OJ! JAG MÅSTE BARA AVBRYTA DETTA INLÄGGET MED ATT SÄGA DET ÄR EN INSEKT PÅ MITT FÖNSTER JUST I DETTA ÖGONBLICK! FÖRSTÅR NI? DET ÄR JU VÅR SNART!

okej, tillbaks till det jag kom hit för att görja.
Jo, han kom hit i förrgår och igår då så kände han för att gå det naturhistoriska museét. Vilket inte var så dumt faktiskt, jag hade aldrig varit där innan men det var as nice, förutom en sak. Det låg ett missbildat foster i en burk... det var en syn jag kände att jag inte ville se måste jag säga.
Men efter det blev det bara bra kan man säga.
Vi åkte (jag, min bror, mor och min far) till frölunda torg för att gå in på 3 affären där och kolla deras abonnemang för iPhone och det hela slutade med att jag fick en iPhone 4 samma dag! Är inte det underbart :D

Nu ska jag återgå till mitt pluggande!
Puss på er, vi hörs! <3

Kommentarer
Postat av: Kusin-Linda

Visst luktar det lite skumt på Naturhistoriska?

Kram ♥

2011-01-24 @ 13:20:39
URL: http://blogg.amelia.se/blogoholic/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0