Hanna leker skräckfilm.

Idag har jag gymmat, det var roligt faktiskt. Hemfärden var inte lika rolig men jaja. Själva öppna-dörren-och-gå-in var ganska roligt faktiskt. Jag ska berätta:

Jag märker att det inte är ETT enda ljus inne i mitt hus (hehe rim) och jag blir lite rädd, jag visste i och för sig att ingen skulle vara hemma men iaf. Jag går till dörren för att öppna, jag tror att jag ser något/någon inne i soffa i vardagsrummet fast jag vet att hon bara inbillar mig. Jag låser upp dörren och öppnar den sakta, sakta. Det knarrar så att öronen går av. Jag tar av sig ytterkläderna och går in. Jag är skit rädd, jag vet nämligen att första slaget görs när man har stängt dörren och det hade jag just precis gjort. Det är nästan bara att invänta tänker jag. Jag ställer mig framför min dörr och vet att det kommer vara becksvart där inne men måste gå in för att hämta mobilladdaren. Jag öpnnar dörren, ställer en fot framför den andra och det knarrar till. Jag skriker, högt, springer ut i köket, där jag redan hade tänt en liten lampa, och skrattar lite för mig själv och går in till rummet tänder lampan och sätter mobilen på laddning.

Det var faktiskt ganska kul att leka lite skräckfilm, fast jag borde inte göra det för jag blir otroligt nojjig. Jag är redan tillräkligt mörkrädd. 

Hoppas ni har haft det bra idag. Puss <3 


Kommentarer
Postat av: Kusin-Linda

Jag känner igen mig i det där. Var så jäkla mörkrädd innan jag flyttade ut till landet. Men med tiden vande jag mig för att sen idag inte tänka på det så mkt. Jag tror att prommisarna med Ebbot botade mörkrädslorna ;-)



Kram ♥

2011-01-28 @ 11:51:10
URL: http://blogg.amelia.se/blogoholic/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0