hej säng.

Jag Hatar mensvärk med stort H. Vaknade två i natt, var sjukt trött, och märkte att nått var fel. Jag hade gått in i fasen som man vill bara glömma bort men som envisas med att komma varje månad.
Ryggen värkte, magen värkte och jag var så trött att jag visste inte riktigt vad jag gjorde. Men jag lyckades få i mig två ipren och gick och la mig, ipren hjälper men det tar ju sån jävla tid för dom att värka. Det tog ungefär en och en halv timme innan jag somnade om. Kändes som en evighet. Fy fan. 
Har inte haft så ont på länge. Ni som inte vet hur det känns har jävligt tur. Man kan inte ligga ner, man kan inte sitta, man kan inte gå, man kan inte göra någoting alls. Förutom att vänta på att det ska gå över. Smärtan dämpades men vissa gånger går den aldrig över. Man går runt med ett regnmoln över huvudet och känns som två sadistiska människor slår med hammare i ryggen och magen samtidigt. Så känns det när värktabletterna har börjat värka.


Den här fick mig må lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0