Kom igen nu killar!

Jag lyssnade på P3 i morse, som varje morgon, underbart program.
Any ways, idag sa dom att, den otroliga siffran, 53% av alla män i Sverige är överviktiga?! 
Men vad är det här? 
Vad har hänt med snygga Sverige? 
Inte trodde jag att ni var så lata! 
Detta måste ni ju ändra på gubbar!
Jag kan ju säga att det är bara 37% kvinnor som är överviktiga.
Så:
Killar är latare än tjejer. Erat intellekt lär ju vara under kvinnans, hur ska det gå för det manliga könet egentligen?

vi tar en låt på det tycker jag:
Neon Trees – Animal 


Kommentarer
Postat av: Erik aka bror

Jag läste kommentaren: "Erat intellektuell lär ju vara under kvinnans, hur ska det gå för det manliga könet igentligen?"

Här är det två saker som slår mig:

1. Är detta fakta du med säkerhet kan luta dig emot?

2. Ser inte bra ut att ha två felstavningar när man skriver spydigheter av detta slag:

Intellekt. (ej intellektuell)

Egentligen. (ej igentligen)



Tack för mig, hej!

2011-02-08 @ 19:53:06
Postat av: Hanna

Svara till min tråkige bror:

Äsch, tish tosh.

1.Jag kanske inte är så mycket smartare än alla killar precis, det hade jag inte sagt.

2. Du är tråkig.



Tack för dig, hej!

2011-02-08 @ 20:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0