SofiaWettéus.

Sofia började i min klass lite senare än oss andra. Hon kände inte sig bekväm i den andra skolan, det är jag glad att hon gjorde. Vi blev vänner nästan direkt. Hon är verkligen en utav dom bästa vännerna jag har. Hon är sjukt rolig, har inte skrattat så mycket med en person någonsin tror jag. Hon är en smart som attan, klipsk. Och en sak är hon, musikalisk. Så otroligt musikalisk. Hennes röst är som en ängla röst, hon sjunger i ett storband men tyvärr har jag aldrig fått tillfälle att höra henne med bandet men det lilla jag har hört är så sjuuukt bra. Jag har bara hört henne några få gånger men jag tror att jag aldrig kommer höra något bättre. Hon är så himla snäll, även fast vi inte har känt varandra så länge har hon hjälpt mig med så mycket. Hon är konstig, väldigt konstig och det är bra. Snygg är hon också och hon tycker jag är en ballong, vad hon nu menade med det, uppblåsbar kanske, men säger hon det så. Jag litar på hennes ord.
Tack min vän för att du bytte skola.
Älskar dig <3


MacDonalds, avslutningsdagen. En utav dom alla mysiga, roliga och konstiga dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0