Tårar, tårar, vad vore man utan dom.

Jaha här sitter man med tröjärmarna blöta och salta som om jag hade bada med kläder på i svartahavet. Det finns en film jag inte ska se men ändå envisas jag med att se den. The colour purple. Den är så otroligt bra, vacker, fin och allt som en film ska innehålla. Men. Man gråter så att ögonen trillar av. Den ska alla se men en gång räcker så jag fattar inte varför jag ser den fler gånger. Det är som We were soldiers, den ska man inte heller se mer än en gång om ens det. Det har jag inte gjort heller. Så det är ju bra i och för sig.

Dagen har varit bra och dålig. Jag och min vän, Sofia, har varit lite tjuriga men inget man inte klarar av. Vi åt ton av thai mat. Det var för ungefär sex timmar sen och jag är fortfarande proppmätt. Förstår ni då hur fruktansvärt mycker mat vi åt?! Jesus. Men gott vare.

Nu ska jag nog kolla på ett eller två avsnitt O.C med en kopp choklad.

Puss på er. Hoppas ni får en bra vecka, det ska jag ha i alla fall. Det stod i mitt horoskop.


The colour purple.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0