<3

Det blir bara längre och längre mellan inläggen men så är det. Det hade varit bättre om blogg.se kunde fixa en app på iPhone för då kunde jag uppdatera hela tiden. Så, blogg.se, fixa det.

Men i alla fall det var inte det jag kom hit att skriva utan som ni alla vet så är norge i sorg, likaså vi, och det vill jag hedra genom att tillägna detta inlägget till Norge.

<3

När jag såg på nyheterna igår och hörde att det var ungefär 85 döda ungdomar och 92 allt som allt på ön Utöya så kunde jag faktiskt inte hålla borta tårarna. Det är så ofattbart hemskt. Jag kan inte heller sluta tänka på hur lätt det kunde har varit här. Det skulle lika gärna kunna vara 92 av mina vänner. Det är sjukt hur mycket bara en människa kan förstöra. Hela världen är med er nu Norge. <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0