Ge-Kås

Idag var det hemfärd från Helsingborg. Har varit där och hällsat på min käre bror som ska åka till New York i 12 dagar, vilket är länge.

Men i alla fall, på vägen hem så gjorde vi en avstickare och åkte in på Ge-Kås i Ullared. Handlade in en del grejjer faktiskt. Det blev mest skönhetsprodukter som lite ansiktsscrub och sånt nödvändigt. Men jag har alltid velat ha en pippi tröjja och min käre vän Julia sa att hon hade hittat en där för bara 150 spänn. Vilket kap tänkte jag och bad inombords om att det skulle finnas en marinblå. Jag letade och letade men hittade inga pippi tröjjor så jag gav upp. Men så på media avdelningen hängde den där, alldeles ensam och övergiven. Den verkade inte ha någon matte så jag tog mig friheten att ta hand om den. Så jag fick min marinblå pippi-tröjja i alla fall. Och så glad jag blev när den till och med var i min storlek! 

Köpte även lite sånna här stripes som tar bort porer och det tänkte jag var bra! Snyggt är det också.

 

Hade nog på den lite för länge för OJ va ont det gjorde. Jag hade nog den lite långt upp också så jag fick dra av precis på det tunna skinnet under ögonen och ni kan tänka er vad skönt det var.
Tänkte svalka mina lilla hud och ta lite ansiktsmask. Det är så underbart. Man borde verkligen göra det oftare.



Snygga bilder bjuds det på! Hoppas ni är tacksamma!  
Ha det bra! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0