Längesedan, jag vet.

Jag har fått värst jobbiga förkyldningen. Haft hög feber, halsont och massa annat så jag har inte riktigt orkat att skriva till er.
Men nu förhoppningsvis så är jag på bättringsvägen. Vaknade i morse och såg ut som ett spöke enligt min mamma och mådde inte så underbart om ni förstår vad jag menar. Men nu är det faktiskt bättre. Även om jag fortfarande har feber så kan jag svälja och äta.

Nu har jag duscat (mycket välbehövligt) och ska sova, sova och sova lite till.

Puss <3

Ps. Idag skulle jag igentligen var med min underbara fantastiska vän Evelina. Vi skulle just nu skrattat och flummat oss på väg hem från bion. Men istället bestämde jag mig för att bli sjuk. Det suger hästballe (uräskta mitt språk). Hon är verkligen en utav mina allra bästa vänner. Och vi syns snart, det ska jag se till. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0