Home sweet home

Hur mycket jag än älskar mina vänner och hur kul det är att träffa dom så är det faktiskt lite skönt att komma hem.
Jag har haft en mycket bra första vecka på detta sommar lovet (om man inte räknar med vädret, som har varit helt kokobängo). Många trevliga stunder, slutade lite sämre tyvärr, en djävulsk huvudvärk ingick i det slutet tyvärr.

Nu är det så att jag har ett litet problem som jag hoppas att ni kan hjälpa mig med. 8 mile kommer på TV (för er som inte vet är det en film med Eminem och lite andra männsikor) och jag hara väldigt länge velat se den så jag blev ju as glad när jag såg att den skulle komma på TV3. Men grejen är sådan att den går klockan 1 i natt. Och för er som inte känner mig så  jättebra, brukar jag inte kunna vara uppe så länge. Om det nu inte ingår massa musikallåtar man kan dansa till natten lång på högsta volym och en viss Astrid Gislason är i rummet för då brukar tiden bara rinna iväg. Men nu är det ju inte så och jag är redan lite trött, fast jag har sovit massor idag, alltså verkligen Massor. Ska jag tvinga mig själv att vara uppe till den börjar, eller ska jag sova lite innan den börjar eller ska jag bara skita i den och gå och lägga mig?    


Ni vet ju att jag är helcarcy i film.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0