I'm BACK!

Ett nytt försök på att underhålla er. Vi får väl se hur det kommer gå.
Nu är det ju sommar så nu händer det saker får vi hoppas.

Vänta, kommer snart tillbaka, kollar på Oprah SOUND OF MUSIC special!

Jag visste inte att Julie Andrews (Maria i Sound of Music) förlorade sin röst för massa år sedan. Visst ni det?
Eller ska jag säg du? Det är faktiskt så varje dag är det någon person som tittar in på min blogg, det kanske inte är samma person men det är väldigt kul måste jag säga. Jag är väldigt tacksam. 

Idag är jag i Jönköping, varit här sen i onsdags. Det har varit väldigt mysigt och chill. Det är så skönt att komma hit för det är aldrig så att man måste hitta på något speciellt utan man kan bara vara och ta en dag i sender.
Idag händer det i och för sig något sepciellt. Min bästa vän fyller år. 17 för att vara extakt. Det känns så konstigt att hon fyller 17 för det känns som hon är äldre än mig, vet inte varför men det har alltid varit så.

Nu är reklamen slut kommer tillbaka till nästa reklam!

Åh vad fint avsnitt det var. Jag såg Sound of Music för första gången i julas, på julaftonsmorgon faktiskt. Blev kär från första stund.

Men i alla fall, like I said så är det Toves födelsedag och vi ska ha lite människor hemma hos henne idag. Mysig middag, KAKA och kubb och presenter. Det kommer bli så bra.

Jag ska egentligen städa min käre brors lägenhet idag för lite pengar men jag somnade i hans fotölj istället.
Kom på att jag är världens sämsta slarvigaste människa som har satt sin lilla fot på denna jord. Måste nu åka tillbaka till hovslätt och hämta min underbar Toves present. Vet inte hur jag lyckades med att glömma den...

Jaa, detta blev ju ett ganska långt inlägg men jag antar att det blir så när man inte har skrivit något på flera månader.

Vi syns snart igen. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0