Sov gott.

I natt ska jag sova ensam i mitt rum, om man nu räknar bort alla flugor och spindlar som så snällt håller mig sällskap,
på nästan en vecka. Känns nästan lite läskigt fast ändå lite skönt, nu kan man fisa hur högt man vill utan att skämmas.



Imorgon blir det nog inte så mycket att göra. För en timma sedan tänkte jag att, åh va skönt det blir att sova ut imorgon, men ne upp klockan nio för att gå till tandläkarn krockade visst med det på schemat. Ja, okej jag ska inte klaga. Jag vet att ni har jobb att gå upp till klockan 7 på morgonen varje dag. Men det är ändå lite jobbigt att gå till tandläkarn.

Imorgon ska jag också fixa värsta fina blogginlägget med massa bilder och videos från Where The Action Is som för övrigt var jävligt bra! Alla som har läst GP idag och tänkt "aha var dom inte så bra, va skönt att jag inte behöver ångra att jag inte gick dit" så har ni feeeel! Okej det kanske inte var Coldplays bästa spelning men jag har inget att jämföra med så för mig var det alldeles alldeles underbart. 

Nu ska jag ta en dusch och krypa ner i min säng efter en lite längre springtur än vad jag hade väntat mig. Men det var bara skönt faktiskt. (Dra på trissor! Jag tyckte faktiskt det var skönt att springa!) 

Puss <3 ha det så bra så hörs vi imorgon :)

  

Kommentarer
Postat av: Tove (den bästa)

jag kom på i efterhand att jag hade varit jätterolig om jag hade sagt I feel so much better now när jag fes. :(

LOVE U

2011-06-30 @ 11:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0