Tjockt och mysigt.

Efter ett 40 minuters tandläkarbesök så kan jag inte riktigt andas genom ena näsborren.
Har ni tänkt på hur stor bedövningssprutan är? BAOTASTOR! Men jaja, om några timmar så har det väl för hoppningsvis släppt. Men just nu är det fortfarande tjockt och.. nja det är väl inte så mysigt kan jag ju inte säga.
Fick göra sådana där röntgenbilder också. Kunde nästan inte hålla mig för skratt. Om ni har sett world tour of skåne med Johan Glans vet ni vad jag pratar om. Om ni inte har sett det så får ni se det nu.
Ni kan se hela world tour of skåne i delar på YouTube. Det är så kul, värt varenda minut. 
Kolla från typ 2.20 om ni bara vill se det jag pratade om, annars om ni har lite mer tid så titta på hela, det är så kul.




Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0