Välkommen.

Välkommen fram solen.
Är fortfarande i Jönköping och här är det väldigt väldigt fint väder, det gör mig lycklig. Och på tisdag, när det är WHERE THE ACTION IS, kommer det bli strålande sol och 24 grader. Kan det bli bättre??
Idag far jag och Tove hem till mig, vi ska ladda upp till på tisdag. Jag längtar faktiskt till vi ska åka tåg, det är mysigare än vad man tror, om man har två säten för sig själv eller som jag hade det när jag åkte hit i fredags, tre säten. Det var nice.
Jag vill säga ett speciellt tack till Anna Blom som är så söt som har gjort den första kommentaren på länge. Tack gulle!
Puss ♥
Är det någon mer som ska till Where the Action Is?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0