Where The Action Is

Eller ska jag säga was. Här är i alla fall lite bilder från tisdagen. En helt fantastisk dag.

Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga in mina filmer. Det enda sättet som jag har hittat funkar är att ladda upp filmerna på youtube men det tar sån satans lång tid så ni får bara två filmer idag. Kanske blir fler någon annan gång. Om ni ber snällt.


Här står vi och väntar på att få komma in.


Royal Republic. Så jävla bra. Det var andra artisten på festivalen och det peppade upp alla till tusen. Underbart.


Jävligt go snubbe. Och ascool trummis (svensk och tjej :D). Men dom var precis innan Coldplay och då ville man bara att tiden skulle gå. Önskade att jag hade lyssnat lite mer på dom innan, så jag kunde lite fler låtar för dom är jäkligt bra alltså. Och dom är skottar. Så han pratar jättemysigt. "Your fokking amazing, my swedish friends."


Paulo Nutini. Det kanske inte är världsbäst filmat men det är ändå ganska bra ljud eller?
Han var väldigt bra (och sjuuuuukt snygg) men han var full och kanske drogad också så det var tråkigt. Han sjönk i mina ögon där faktiskt. Men han är fortfarande snygg.


Coldplay. Är jäkligt nöjd med den här bilden. Man ser glädjen. Och känner den. Ååh det var så bra!

Skulle lägga upp en video till men det funkade inte, försöker igen imorgon.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Hallenz

Aaaaoooooooooh jag ville se Royal Republic!!

2011-06-30 @ 23:56:07
Postat av: y

2011-07-05 @ 22:04:43
Postat av: Tove

VÄRLDENS BÄSTA DAG!!!!!

2011-07-05 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0