Kärleks tema.

Jag har idag fått mina efterlängtade filmer från CDON.
Längtar bara tills kvällen, alltså efter På Spåret och kortspel med familjen (min käre bror är hemma just nu) så jag kan få TV:n alldeles för mig själv. Jag kanske kan dela den med Erik men det är ett stort kanske.

Familjen är nog det bästa jag har. Dom kommer alltid finnas på min sida. Vad jag än kommer att göra så finns dom. Det känns så himla bra. Jag kan bannemej inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dom. Puss på er min solstrålar. ♥ Tack för att ni står ut med mig.

Glömde ju säga vilka filmer jag beställde.
1. A walk to remember
2. Feast of Love
3. The Bodyguard
4. Love in Manhattan


A walk to remember


Feast of Love


The Bodyguard


Love in Manhattan

Ha det bra puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0