2011-09-21

Ja ni vet ju mitt problem med rubriker. Men det kan ju vara bra, för er menar jag.
Om ni tänker helt plötsligt, va fan e det för dag?? så går man bara in på min lilla blogg och så ser man det klart och tydligt. Är inte det helt perfekt. Det finns enklare sett?? Nej då!

Jag vill ta tillfället i akt (jag har ingen aning om det är just så man säger men det lät bra så..) att höja en bloggare, som för övrigt borde vunnit blogawards för "Årets blogginspiratör", Egoina.
Hon är jävligt grym och cool och jag tror nästan alla vill va som henne.
Om ni inte vet vem det är så, SHAME ON YOU! Who's Egoina???? KILL YOURSELF!! (Litet citat från världens bästa serie, Glee) Nej men seriöst, gör inte det, men ni borde fortfarande veta vem hon är. (Känner känslan av flumhet kommer krypandes mot mig) Men I ALLA FALL, det jag tänkte säga var att hon är cool och hennes lår går ihop OCH ramlar fruktansvärt hårt i en utav sina videos. = cool.

Puss ha det bra!



Vill ni se hennes underbara rosa blogg tryck på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0