2011-09-28

Det var friluftsdag idag! Våran uppgift var att springa (?!) eller gå (menar väl det) en mil (...). Så smart som jag är så tog jag på mig mina fina blå converse.. Detta resulterade till 4 blåser på vardera fot och en väldigt trött Hanna. Sov i två timmar när jag kom hem. Det är ju så skönt. 
Fastnade lite på en lista på de 50 snyggaste männen enligt någon jurry, kan ju inget annat än att bara nicka och hålla med. Men vet ni vad, man fick inte se dom 5 snyggaste..
Detta är mina framtida män:

Vladimir och 


Corey.

Och såklart min favvo! fast han var inte med på listan, vad fan är det liksom??   


Jon Kortajarena.
bliden får tala för sig själv. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0